Monday, September 17, 2007

Hör och häpna!!

Igår morse bar det av mot Rockneby och en heldag av FISKE! Alla som känner mig vet därmed att jag HATAR fisk.. Jag äter inget som kommer ifrån havet och fisklukt är bland det VÄRSTA jag vet! Jag trotsade mig själv och hänge på... Detta var SKITKUL! Det är säkerligen över 10 år sedan jag sist fiskade och det är 10 år för länge!

Fyra fiskar senare är jag numera en STOLT fiskare och tycker personligen att jag bör bli antagen av någon slags fiskeklubb! =)



Jag har under helgen varit hundvakt till underbara Boss! Han och Dollar är verkligen som gjorda för varann. Snacka om att dom hade en heldag ute med mycket bus. Båda två åkte i badet med en gång vi kom hem... De STANK fisk!!

Dollar =)


Boss =)


Nu är det BARA 75 dagar kvar till THAILAND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

1 comment:

Johan a.k.a Kendo said...

Att du var en sån mästerfiskare bejbe, det hade jag inte trott.

Jag är stolt över dig!