Tuesday, October 30, 2007

Orolig...

God morgon alla trogna läsare!!

Idag klockan 09:00 lämnade jag av Dollar hos hans frisör/barberare. Hon klämde och kände i hans päls och kollade på mig med bekymmerrynkor i hela ansiktet.... "du kanske kommer ha en naken hund när du kommer tillbaks, hihi".
Eeehehhhhhh!!!!!!!!!! VA?!?!?!?!?!!!!!!!!!!!!!!!

Det visar sig att min älskade hunds päls har tovat ihop sig och det kan bli svårt att trimma ner honom till 5mm som vi tidigare gjort.... hmmmmmm! Jag sitter nu hemma i soffan och otåligt väntar på att jag ska få hämta honom vid klockan 11:00 sharp!

Nu har jag bara skräckscenariot i huvudet att han kommer se ut så här, då börjar jag LIPA!



Min stora förhoppning är att han kommer vara så här FIJN!!!



Var tapper Dollar, matte kommer snart!!

3 comments:

Johan a.k.a Kendo said...

Ska Dollar ha kortare frisyr än sin husse?

=S

Sanna said...

Jag känner mig lite orolig... fortsättning följer...

Martin said...

Jag tycker det gick bra :)