Sunday, December 23, 2007

GOD JUL

Då var det dagen före Julafton... dagen som man väntade hela året på när man var liten. Nu mera tycker jag att det känns som vilken dag som helst. Jag trodde inte att jag skulle kunna hinna i kapp med någon julstämning, med tanke på att vi nyligen kommer från palmer och 40 grader varmt. Ett tips till alla er som inte vet HUR man ska finna denna julstämning... JULGRAN! Det gjorde susen! När man vaknar på morgonen och kliver upp så möts man av en underbar doft i vardagsrummet! Gran is da shit!

Nu känns stämningen lite bättre och ja, det är väl bara inse att julen kommer bli mer och mer snurrig och stressig för varje år som går. Jag har en stark känsla att familjen inte blir mindre, utan snarare tvärtom!

Nu ska jag julstäda hemmet och sedan ska jag julstäda Dollar!

Riktigt GOD JUL på er allesammans!

Peace & Love

3 comments:

Johan a.k.a Kendo said...

Nu är det bara en hyacint som fattas!

Martin said...

God Jul tillbaka!

Andreas said...

Hyacinter har vi! Ibland luktar de kiss. Jag hoppas att Dollar mår bättre nu! =(