Wednesday, December 3, 2008

Hejsan hej!!

Det är mycket just nu som snurrar i huvudet. Känns som om jag knappt har en sekund över mellan dammsugning och rastning av hundar.

Hur eller hur, snart är det jul och då får man spendera massa tid med sin familj och det ser jag fram emot mest av allt.
Jag vill passa på att umgås så mycket jag bara kan med Fisi, snart kommer jag att få dela henne med Pytte :o) Inte alls lång tid kvar tills jag blir "tant Sanna", jag LÄNGTAR!!!!!!

I allt virr har jag hunnit handla en ny telefon som jag verkligen är busnöjd med!!

Bajstråkigt inlägg, så som jag känner mig idag. Snart är det "Bonde söker fru" och det gör mig lite gladare :o) Sedan ska jag följa alla bovar i "Efterlyst".

So long

4 comments:

Martin said...

Kul att du är nöjd med din bärry! :)

Andreas said...

Tant!! No offence, men det klär dig lite!! =)

Anonymous said...

Det blir ju faster Sanna. =O)

Simon said...

häj häj! Nu är det inte långt kvar tills det blir varmt! Fin BB du köpt...de är smått beroende framkallande!!!