Sunday, February 1, 2009

Helgen som varit..

..eller ja den är ju faktiskt inte slut än!

Fredags: promenad med fästman, Dollar och Nike för shopping till TACOS! Kall öl, massa mat! På tv:n: Zack and Miri make a prono. Varmt rekommenderas av mig! Flumhumor som heter duga, just how I like it!

Lördag: Städa hela dagen! Svinskönt! Hundarna och Esteban gjorde ett tappert försök till att hjälpa, men jag tackade vanligt nej. Middag hos svärmor för att fira att hon fylt år och lyssna på Jonky om hans resa till South Africa! Massvis med Molly blev det givetvis. Hon är helt klart min favorit tjej :o)

Idag: En sväng till Mammi med dogsen medan Johan är ute med sina pojkvänner och fotoar fina saker. I eftermiddag tvättdags och kanske en tur med Jannika och Otto.

Jag vet inte om ni har observerat följande: 25 DAGAR KVAR TILLS VI ÅKER!!!!!!!!!!
Här ska vi bo för er som inte visste: http://www.ving.se/book/hotelOnlyMatrix.aspx?HotelId=913

Nu ska jag ta en puff, sedan fixa te ma lite innan jag rattar över to da Island!

Nästa helg blir det Champagnefest hemma hos Stina och fest hemma hos oss. Något att se fram emot hela denna arbetsvecka som komma skall!

2 comments:

Cissi said...

Jag är avundsjuk :) Ni kanske får mitt gamla rum... mycket tjusigt!

Martin said...

Ja, det är 6 dagar kvar! :)