Friday, June 5, 2009

Idag drar vi mot Norrköping!

Fredag, underbara fredag! Jag kan bara säga att New York-resan har gjort sin rätt med jetlag. Det har tagit sin lilla tid att komma in i den svenska rytmen igen. Jag tror att det börjar ordna till sig.


Vad har hänt sedan sist?

Vi har varit på ett par visningar på hus.
Vi har bjudit på ett hus.
Vi hoppade av budgivningen för det blev för dyrt.
Vi har varit i New York i en hel vecka. Underbara NY!! Vi ska tillbaks nästa år :o) Jag längtar. Antar att jag får börja en ny nedräkning när vi varit på Mallis i september.
Massa hundträning.
Varit hos veterinären med hundarna, fått det bekräftat av dom som kan att Nike har lite extra hull som måste bort. Undra hur om känner för det?!


När vi slutar jobbet idag är det raka vägen hem som gäller, hämta hundarna och deras packning.
Lämna hundarna hos svärmor.
Hämta upp Månne hos syster.
Hämta lite Makke Donken.
Ratta upp till Norrköping.
I morgon blir det en HELDAG på KOLMÅRDEN!!!!!


Nu ska jag jobba vidare!
Tjingeling!

1 comment:

Mobergs flickor said...

Det kommer att bli UNDERBART roligt!!!