Tuesday, October 13, 2009

Nu får det fan vara nog!!

Nu är jag så jäkla trött på att ha ont i ryggen att jag snart skiter i det!

Jag kan inte knappt verken klä av eller på mig själv, gäspar jag så tror jag att jag ska dö och det blir fan inte bättre! När jag är ute och går med hundarna tror säkerligen alla att jag skitit ner mig för det ser fan inte bättre ut.

Inte gjorde det saken bättre att vakna av med MONSTER-mensvärk. Jag säger bara ni som "tror" att ni har mensvärk har i själva verket "mesvärk"..

Kan vara så att jag lider lite av PMS också... hur ska detta sluta??

I morgon ska jag försöka masa mig till jobbet.. stackars om inte något av mina åkommor släppt till dess.

Jag kanske får inta denna position för att hitta mitt inre jag och lugna ner mig lite??


2 comments:

Martin said...

Jag hoppas du mår bättre snart! Fotografiet var jättefint, du ser väldigt fridfull ut :)

Johan a.k.a Kendo said...

Det är inte många som är så lyckligt lottade att vakna upp bredvid en sådan pudding varje dag!

=)