Monday, June 20, 2011

Snart midsommar, vart tar all tid vägen?

Herre min jistanes, snart midsommar. Det innebär att efter den dagen så "vänder det" som man så fint säger. Fast jag känner att sommaren inte har börjat än. Det gör den först min käresta går på semester, då jäklar kan vi koppla av!

Annars bjuds det inte på så mycket festligt just nu. Promenader, blöjbyten och bus.

I helgen var vi på Telenor-partaj. Det blev ganska påtagligt att man inte är 20-någonting längre... Första riktiga festligheten sedan lillfis kom och det fick jag minsann leva upp till dagen efter. Johan var snäll och lät mig sova ut vilket var välbehövligt =) Sköj var det. Roligt att träffa alla igen.

Vi har bokat en Lübeck-trip med mor och plastic. Det ska bli trevligt. Första turen med lillfisans pass =)

Nä nu ska jag ringa och tjata på min kära mor.

Didelidoooo!

No comments: