Wednesday, January 25, 2012

Ett barn som snart fyller 1

Kan ni förstår att mitt, eller ja det är ju faktiskt inte bara mitt barn, vi börjar om, kan ni förstå att vårt barn fyller 1 år om en vecka???? Vart tog tiden vägen? Vad har vi gjort detta året som gått? Det har varit fantastiskt, det vet jag, men vart i hela världen som tiden vägen?

Idag ska vi presentshoppa till lillfnötan. Vi tar burren in till stora staden och möter upp pappsen. Elsa får faktiskt följa med detta året, jag tror inte att hon förstår vad som som väntar.

Det är med blandade känslor jag väntar på den 1 februari. Underbart att vår lilla tjej fyller år, men samtidigt magont över att denna hemmatid snart är över. Jag ska inte tänka på det nu, det är ju tid kvar till påsk. Det är svårt att släppa det.

Om jag skulle bli gravid inom 1 år och 9 månader från att hon är född så får jag samma mammapenning, ska vi köra på det Johan?? =) Skämt åsido. Blandade känslor är det som sagt!

Nu ska jag snart väcka min tös för att peta i henne lite lunch innan vi styr kosan mot staden.



Hej på en stund

2 comments:

Finally Four said...

Ett år redan! Tiden bara försvinner när man har fått barn. Hoppas ni hittade massa fina paket till stora tjejen och att det blir en toppenbra 1-års dag! Kram Lotta

Johan a.k.a Kendo said...

Det har varit det snabbaste och roligaste året ever!