Friday, March 23, 2012

Ryggvärk och vin

Fredagkväll, härliga fredag. Fullspäckad dag med massor av mums.
Frukostmys i Fjölebro hos Malin. Min gamle bästis som dök upp i mitt liv igen från ingenstans. Sådana överraskningar kommer inte var dag och jag gillar skarpt!

Härjade runt i trädgården och testade att stoppa in allt i munnen, Elsa alltså, inte jag.

Mormor kom på besök. Passade huliganen så att mamman, dvs JAG fick duscha och göra mig i ordning i lugn (typ) och ro. Det är man inte bortskämd med.

Mormor åkte hem och farmor kom. Farmor tog över barnpassning så att jag kunde åka till Olle och fortsätta på min tatuering. Hör och häpna, nästa gång blir den klar! Det ska firas på ett eller annat sätt.


Jag har världens jäkla ryggvärk, men för att dämpa det tråkiga har jag ett glas rött i ena näven och tangenterna i andra.


I morgon blir det Lingon & Blåbär-kalas för lite fyndshopping och på kvällen bjuds det till fest i Läckeby. Shit vilken dag det kommer bli. Jag har att på känn!


Nu kommer en favodagens på min lilla trollunge, här solar vi för fulla muggar <3

No comments: