Friday, August 22, 2008

Batman The Dark Knight!!!!!!!


Ikväll blir det av! En mycket efterlängtad film... Hoppas, hoppas att den är så bra som jag förväntar mig.
Efter filmen blir den en öl hemma. Vet inte om det är någon fara att blanda Rinexin och alkohol?!?! Kan ju inte bli värre än det varit! Den som lever får se...


I morgon ska vi på valpträff hemma hos Eva. Nike ska få busa runt med alla sina syskon. Det ska bli hur roligt som helst att se hur dom andra valparna har vuxit till sig. Dollar får snällt stanna hemma hos grannarna + Liam och Sixten.

(Bilder från träffen kommer....)

3 comments:

Martin said...

Den är knölle-bra! Du kommer gilla den! :) När vi går från bion ikväll kommer både du o Johan vara glada hoppas jag! :)

Andreas said...

You´re in for a real treat!! Men alltför höga förväntningar kan sabba den! Jag tyckte att den var svinbra och mycket djupare än tidigare "Läderlappen!"

Jimmy Petersson said...

Jag tror ni kommer gilla den. Riktigt bra var den, betydligt bättre än förra!