Friday, August 29, 2008

Äntligen härliga fredag!

På lördag ska vi på 70-års fest!! Stina och L-H har fyllt halvägs till 70. Temat går i Charter, jag funderar på att köra temat hela vägen ut med outfit och hela baletten. Jag har inte riktigt bestämt mig än, jag hoppas att jag kommer ihåg att knäppa lite bilder från kvällen.
Några förslag på outfit??

Ikväll blir det ett glas vin i ena handen och en cigg i den andra upp hos våra grannar på våningen över.

I morgon på dagen ska jag fira min bästa favorit som fyllt 9 år! Känns som om Måns nyss var 2 år... vad hände på vägen?

Söndag = bakis och skräpmat!

3 comments:

Erika said...

Flygvärdinna så klart gumman!! Har du inte din outfit kvar?

Sanna said...

Nää jag var tvungen att lämna tillbaks den :o( Men jag funderar på snäv kjol, skjorta och en skarf runt halsen :o)

Andreas said...

Våningen ÖVER?? Vilka bor där?