Tuesday, September 9, 2008

Helgen som varit..

Vad har hänt denna helg som passerat?

1. Vi har firat mamma som fyllde hela 59 år!
2. Nike har tuggat sönder delar av en urgammal palm som Johan fått av sina päron.
3. Nike har tuggat sönder en annan palm.
4. Nike har tuggat sönder min fina Samsung U900!!!!!!!!!!
5. Nike har tuggat sönder ett par av Johans kullsonger.

Ja.. det är väl i princip det som hänt.

Jag har beställt en ny telefon, Sony Ericsson C702 som jag med spänning följer på postens hemsida. Hoppas, hoppas att jag blir nöjd!

I morgon ska jag och storasyster ut och äta med pappa. Det ska bli mysigt, och snart ska pappa flytta till Kalmar vilket ska bli ännu mysigare!

That's it for now :o)

3 comments:

Jonny said...

Ha ha ha...vad ska man säga! Lucas tuggar oxå på allt, så jag kan inte erbjuda ett byte! :-)

Jonny said...
This comment has been removed by the author.
Martin said...

Jag vill ha en hund som äter upp mina telefoner så jag kan byta också :)