Monday, October 6, 2008

Helgen som varit..

har bestått av flytt, lite mera flytt och mera flytt! Mamma och Johnny har äntligen tagit sitt förnuft till fånga och flyttat tillbaks till Öland. I en sprillans ny lägenhet i Färjestans hamn har dom nu parkerat sina möbler och förhoppningsvis ska vi aldrig mera behöva lyfta ett piano!

Tack till min underbara fästman och min fantastiska svåger som ställde upp utan en suck! Ytterliggare ett tack till Andreas som bjöd på årets bästa skratt.. haha...

I morgon är det MIN dag! Det är bara MIN dag hela dagen för jag fyller år!
Hur gammal jag blir tänker jag behålla för mig själv.

Nu ska jag jobba vidare...

Hej och hå!

2 comments:

Andreas said...

Såååååå roligt var det inte!! =)

Martin said...

Eftersom du tydligen vägrar svara i telefon när man ringer så får jag väl säga det här istället... ;)
Grattis på födelsedagen!