Wednesday, October 29, 2008

Saker som gör mig glad..

.. är mina djur. Jag brukar sitta och titta tillbaks på gamla kort på mina små älsklingar. En av min favoriter är denna.

Lilla älskade Esteban, så liten och söt. Klart han fortfarande är söt, men ingenting går väl att jämföra med en lite kisseunge!


Denna bild tog jag första dagen efter att jag tagit hem och räddat min älsklade Dollar. Denna bild är sååå speciell för mig. Vilken lycka det var, änligen en hund, kanske inte den ras jag tänkt, men jag hade gjort något så osjälviskt som att ta han om en hund som ingen ville ha! Underbara, underbara hund!


(här ser man fortfarande "fetmagen")

Lilla bråkiga, jobbiga Nike som förgyller varje dag! Ingen kan vara så gosig och underbar samtidigt som hon är en riktigt PAIN. Jag VET att hon kommer växa upp till världens bästa tös och ingen är lyckligare än jag att hon hamnade just i mitt hem!


Sist men INTE minst min underbara, fantastiska sambo som står ut med mig varje dag. Mitt hemska morgonhumör, min städmani, mitt tjat... Ingen är perfekt.
Min värld hade rasat utan dig, du är mitt allt!


Ibland undrar jag om jag verkligen är värd allt jag har....
Nästa stund måste man ju intala sig, att det är jag!

2 comments:

Johan a.k.a Kendo said...

Du är för söt, mitt hjärtas ros!

Martin said...

Turtur-duvor där!