Thursday, January 15, 2009

Allting ändras!

Livet kan verkligen ändras inom loppet av några timmar. Så känner jag efter det att lilla Molly föddes. Jag tänker annorlunda, känner annorlunda. Tanken på barn är helt annorlunda. Andreas och Sofie ser annorlunda ut, är annorlunda. Det ser inte ut som det alltid gjort annars hemma hos dom. Allting har ändrats, på ett bra sett. Jag förstod innan hon kom att ingenting kommer bli som det varit, men jag trodde nog inte det skulle gälla mig.

Familjen är det viktigaste som finns och för mig betyder min allt!

Jag är så lyckligt lottad att jag finns i Mollys liv och får se henne växa upp!
.
Hundarna fick träffa det lilla knytet igår, konstigt att hundar förstår att man måste vara varsam. Nike som är en buffel vanligtvis var så lugn och så försiktig när hon nosade på Molly. Hon tittade på Sofie hela tiden, som om hon bad om lov. Dollar passade på att vattenkamma Mollys hår.

Nu ska jag jobba vidare…

Dagar kvar till Thailand: 42


Hej så länge!

3 comments:

Jonny said...

Jag tror att Molly vill ha en liten kusin! :-)

Andreas said...

Det tror jag med! Hon är i alla fall grymt tacksam över att ha en så kärleksfull tant Sanna i sin familj!! =)

Anonymous said...

Puss darling!