Tuesday, January 20, 2009

Balle, balle balle...balladali balladalaaaaa!

jag är trött.... då menar jag inte att jag är "trött" utan jag är verkligen CPTRÖTT! Alltså inte normaltrött. Igår somnade jag innan klockan 22... lika trött ändå. Förra veckan somnade jag lätt innan 22 varje dag. En av dagarna gick jag och lade mig vid 20:30, sov kanske vid 21:15.
Pigg??
Nääää! Lika trött!

Jag ska köpa mig Blutsaft och se om jag piggnar till. Gör jag inte det vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Några bra tips?

Snart dags för långtur i spåret med mina busar, Johan, Dollar och Nike!

5 comments:

Johan a.k.a Kendo said...

Jag tror du behöver en kram och en puss av ditt största fan.... mig!

Sanna said...

Det tror jag med! :o)

Andreas said...

Och behöver du komplettera med mer energi så får du komma bort och hämta lite energi hos oss! =)

Martin said...

Jag är också tröööööött!
Tips tages tacksamt emot också. Men den där saften sägs ju smaka päckel?!?

Det finns ju det där vanliga att knapra vitaminer och omega-3 men jag tycker inte det gjort så mycket skillnad på mig dock. :(

Simon said...

Jag tror att du behöver en resa till sol och värme :-D Hur länge har du kvar? jag har 23 dagar