Tuesday, December 7, 2010

7 mars

Idag är det 3 månader kvar. 3 månader till kotten ska fira sin första födelsedag. Jag kan fortfarande inte förstå, det är för stort att greppa tag om.

När h*n inte sover, vilket nästan aldrig händer känns det som roar den sig med att underhålla sin fagra mor med kickboxing på revbenen, blåsan och allmänt dansa lite riverdance. Det är så klart en fantastisk känsla att hela tiden bli påmind om att den lille har det fint där inne i värmen.

Jag har beställt ett snällt barn som sover hela nätterna, samt att den kommer i slutet på februari. Nu är det bara vänta och se om min beställning hamnat rätt!

En fråga, vad tror DU att det blir för något? En bebis vet vi ju redan att det blir men blir den en flicka eller blir det en pöjk?

4 comments:

Johan a.k.a Kendo said...

Vi "vet" ju redan vad det blir. ;-)

mamma c said...

det blir nog som ni "vet" en liten gosse som blir lika snäll som min lilla tös.(hoppas jag er).kan ju inte blir annat med sådan föräldrar =) Kram kram

Martin said...

Det blir ju en flicka såklart!

Mobergs flickor said...

En flicka så klart! Det ser väl vem som helst... <3