Wednesday, February 6, 2008

Bajselibajs...

Trrrrrrrrrrrrrrråkigt att typ inte kunna prata..... =(( Nu är jag tillbaks på jobbet, jag får vara tyst. Jag borde nog inte vara här när jag tänker efter, jag är ju en vandrande smittohärd!!???

Men men, plånboken tillåter inte mer sjukdom, som tidigast till jul!

Just nu känns faktiskt allt ganska bajselisbajs....

15 dagar som icke-rökare!
Om jag ska vara ärlig så igår låg jag och funderade på om jag inte skulle ta och bli rökare igen… visst är det galet? Men det är sanningens ord… Efter att ha kollat på "I huvudet på Gynning" så kändes livet så tråkigt utan ciggisar….

4 comments:

Cissi said...

Jag säger ingenting (läs boken, läs boken, läs boken). Krya på dig gumman /cissi-också-sjuk

Sanna said...

Men jag har väldigt svårt att tro att min abstinens försvinner för att jag läser en bok...?! Men men, jag ska kanske ta ditt råd utan att tvivla! =))

Jag ska nog köpa den till helgen!
Puss på dig gumman!

Anonymous said...

Andreas säger att boken är skitdåligt skriven o dålig överhuvudtaget...

Cissi said...

Då ska man inte lyssna på Andreas, pratade med en tjej på jobbet som läst boken o slutat röka efter 15 år. Så den funkar för väldigt många...