Sunday, February 3, 2008

Men hallå......

vart tog vintern vägen?? Tittar man ut genom fönstret känns det som slutet på mars. Hel galet!! Jag vill ha 5 minus, 2 meter snö, klarblå himmel och strålande solsken! Nu!!!!!!!!!!!

Det verkligen skitlång tid kvar till våren och just nu känns det som om tiden står still.....

Igår var det F E S T hemme hos Fisi och svåger! Singstar så klart! Gin tonic och vin.... och en rökcigarett.... ja ja.... det var fest, och jag har satt upp regler från början att feströka är tillåtet! Så det så! Hur elller hur, den ciggen var JÄVLIGT god på ren svenska!

Dett är min 12:e "rökfria" dag! Woho för mig!

Nu ska jag googla resor och drömma mig bort till Thailand, Vietnam och USA!

Puss på er och god söndag!

2 comments:

Andreas said...

Starkt att hålla sig till enbart feströkning! Tack för igår! =)

Martin said...

Jag håller med dig, vart tog den vägen?