Saturday, August 22, 2009

Den stora stygga Dollar börjar visa en annan sida

Jag har jobbar hårt med Dollar hela veckan, varit så konsekvent som jag kan. Inte gett honom så mycket som en uns!

I torsdags var jag ute och gick med svärmor och hennes 2 yrväder. Jag, Dollar och Nike kunde gå förbi 2 hundar utan att något hände!! Shit pommes tänkte jag!
Igår när jag kört ut pojkara till Lindsdal så hade jag hundarna med mig, tänkte att dom skulle få slå en pink. Vi fick möte med en Rottis. Jag hade en cheeseburgare i ena handen och hundarna i den andra... inte ETT pip!! De ni!!

Idag var hundarna och jag ute på en liten tur, när vi stod och väntade på hissen hör jag hur någon kommer upp från källaren. Vem är det inte om Dollar värsta fiende "Katt-tanten"? Inte ett pip!! Ha!

Nu jäklar!

Skam den som ger sig!!

2 comments:

Malin said...

Vad duktig du är gumman!!!

Jonny said...

Bo Bo Dollar kan ifall han vill. Fin vovve!