Thursday, August 20, 2009

Piss-passat!

Någon som vill köpa en bil?

Just nu gör jag vad som helst bara för att bli av med den. 3:e gången inom loppet av 1 månad den lilla gula motorlampan tänds. Hur trött kan man bli?

I eftermiddag är det jag som kör den till verkstaden, i morgon kommer budet om vad vi blir skyldiga för kalaset. Det innebär magont och ångest.
Jag frågade verkstadsgubben om dom inte har någon garanti? Jo visst har vi det, 2 års garanti om det är samma fel. I nästa andetag säger verkstadsgubben att lampan kan betyda ca 70 olika fel på bilen!!!!! Kom igen...

SKIT!!!

5 comments:

Martin said...

Fan va mongo! Deras diagnostikprogram borde banne mig visa varför den tänds och är det samma orsak varje gång så ska det ju inte kosta ngt! Be dem kolla det!

Johan a.k.a Kendo said...

Hur stor är sanolikheten att Rydbergs erkänner att det är samma fel? Och vad är det som säger att de pengarna vi betalade sist inte betalades rakt ut i luften?

Jonny said...

Ni vet väl att man får en utskrift när man kör en diagnostik på bilen. Denna tycker jag allt att ni ska begära av Rydbergs!

Mobergs flickor said...

Jag hatar den också då.

Martin said...

Jag hänvisar till Jonnys kommentar som uppföljning till min första :)

Jag önskar er lycka till!