Thursday, January 14, 2010

Dumheter?

Jag satt och funderade idag på vad jag gjort för dumma saker genom tiderna. Där är en hel del. Vissa saker blir jag lite mörkrädd när jag tänker tillbaks, vissa är mer roliga än andra.

En period slog jag mig hela tiden. Detta varade som tur väl var i bara 1 år. Under det året så blev dom större smällarna ett trapptrill. Jag råkade trilla ner för en trappa och jag lever fortfarande med en knöl på benet efter detta så kallade fritt fall.
En gång råkade jag hamna mitt mellan två ungtjurar som utmanade varann. Det hände sent en lördagskväll ute i Kalmars nattliv. Den ena skulle slå den andra. Den andra duckade och där stod lilla jag! En hjärnskakning senare...

Jag har blivit utsparkad från en taxi mitt på Manhattan klockan 04:00 prick eftersom taxichaffisen slutade sitt pass då.

Jag har kört vilse i the bronx. Jag var helt själv i bilen. 2 snälla NYPD-killar såg till att jag kom säkert ut på motorvägen igen.

Suttit fast i en sådan där gammal solstol med fjädrar som man sitter på. Jag satt med fingrarna i kläm.

Nä, nu håller jag nog på resten ett tag till.

I morgon är det fredagsfralla!!

Glöm inte att gratta min stooooorasyster som fyller år idag. Hurra, hurra hurra!!

No comments: