Saturday, January 9, 2010

Helt galet!!

Idag tog hela familjen sovmorgon. När vi stigit upp gick Johan ut för att hämta ved, han tog med sig hundarna så dom kunde morgonpinka på tomten.

En stund efter att dom kommit in plingar det på dörren. Jag öppnar, utanför står 2 urminnestidersmänniskor.

Jag hinner inte säga hej innan mannen skriker åt mig.
-Ni har för helvete ingen koll på era hundar!!!!!! Nu har er lilla hund gjort utfall mot vår hund 2 ggr!!!!

Jag och Johan får inte en syl i vädret mellan svordommar och angrepp av dessa 2 otroligt konstiga typer!

Om vi förstod dom rätt har Boo Boo D sprungit ut när dom gått förbi och skällt på deras hund. Okej, man kan ju förmedla saker på olika sätt? Kanske inte det sättet jag valt.

Mannen skriker att han ska polisanmäla oss. Nästa andetag skriker han att händer detta igen ska han sparka ihjäl Dollar. Jag hinner inte snappa upp exakt vad han sagt föränns en bra stund efter.

Idioten säger även att vi inte kan ta hand om våra hundar för att vi går på crack...!! Ehhhhhhhh?????

Snacka om att det var en underbar start på denna lördag!

Äntligen har jag kunnat släppa det lite, men långsint som jag är så kan saker och ting gro som ett litet frö i evigheter.

Hade jag insett vad han sagt när han var utanför min dörr hade han åkt på en propp!

Självklart ska inte Dollar springa ut och skälla eller göra utfall för den delen. Men återigen, det finns olika sätt att ta en diskussion eller förmedla budskap på.

Nu hoppas jag på en supersöndag. Jag tänkte sätta tänderna i lite ommöblering.

God kväll!

4 comments:

Cissi said...

Vilken JÄVLA idiot! Rör han Boo Boo så ska jag personligen åka och sparka ihjäl honom. Typ.

Martin said...

Jag blir så trött på dessa seniorer. Tror att dom har rätt att skrika och gapa för minsta sak. Stryk är vad Dem ska ha!

Jonny said...

Går på crack...ha ha ha! Ta reda på vart dom bor, så ska jag skicka över ett par riktiga knarkare!

Ps:Jag gör oxå sena hembesök, dock använder jag luva med hål.

SB said...

Ja vet! Ja vet! Ja vet! ni bor ju inte så långt från en man med två fina rottisar om jag inte har blivit helt felinformerad?! Bjud in dem på morgonpink nästa lördag, hoppas på en ny pass-by av idiotas och se då till att ha retat upp rottisarna rejält....hmmm...eller?