Sunday, January 17, 2010

Helgen




I fredags fick vi nattgästbesök av lilla Molly. Mamman och pappan skulle på lokal och då var jag och Johan snabba att tacka ja till att vara barnvakt.

En gladare skrutt får man leta efter. Trots en rätt sen kväll så var hon go och glad. Trots att blöjan var full med poopoo när hon vaknade var hon go och glad.

Mysigaste stunden var helt klart morgonvällingen. Hon mös mellan mig och Johan i sängen och kollande in tecknat på tv. Bästatse Molly-bus, kom snart och sov hos oss igen!

I går eftermiddag kom kusin Emeli och lilla Ture på fika! Vilken go liten plupp. Läten som jag aldrig hört innan fick jag minsann höra igår.

Idag har jag mest slappat. Varit inne och fixat lite i pappas lägenhet. I morgon får han äntligen komma hem. Du har varit en kämpe pappi!!

Magen full med tacos ska jag försöka masa mig ut på terassen för en puff.


Hej svej!

No comments: