Wednesday, January 30, 2008

8 dagar...and going....strong....typ....

Min samvete har ett eget liv! Den lilla djävulen i mig bråkar med min lilla ängel som sitter på min axel... Mitt "nya" liv känns så konstigt. Det känns nästa som om jag har hittat på allt ihop! Igår och idag har jag känt att "äh, jag börjar röka igen så allt blir som vanligt".... HUR SJUKT ÄR INTE DET?!!!

Så här känner jag just nu och det är jävligt ärligt: Jag saknar att röka, jag saknar att gå ut på min balkong och ta en ciggis, jag saknar mina "mini-pauser" på jobbet, nu är allt tråkigt! FAN också!


Jag SKA inte röka! Jag SKA inte röka! Jag SKA inte röka! Jag SKA inte röka! Jag SKA inte röka! Jag SKA inte röka! Jag SKA inte röka! Jag SKA inte röka! Jag SKA inte röka! Jag SKA inte röka! Jag SKA inte röka! Jag SKA inte röka! Jag SKA inte röka! Jag SKA inte röka! Jag SKA inte röka! Jag SKA inte röka! Jag SKA inte röka! Jag SKA inte röka! Jag SKA inte röka! Jag SKA inte röka!

5 comments:

Cissi said...

Hang in there, honey!

Johan a.k.a Kendo said...

Det är alltid mörkast innan gryningen. Tillsammans klarar vi det bejbe!

Erika said...

Gumman! Nu har du kommit så långt så du fixar det. Ta en morot med dig ut på ballen och gnag på..=)

Anonymous said...

Och läs boken "Äntligen ickerökare". Jag tror att de flesta som läser den lägger av bara för att slippa läsa klart den!!!

Sanna said...

Jag behöver ingen bok! Jag ska klara av detta själv... är helt övertygad om att det sitter i huvudet och att när jag känner att "satan vad jobbigt det är", det är en saknad av min vana som jag haft nästan i 15 år....