Monday, November 3, 2008

Det brister lite i mitt hjärta..

...eftersom att man svägerska och min svåger inte kan följa med oss till Thailand denna gång. Det kommer inte bli samma utan dem. Men jag har lovat Fisi att dricka en 12 öl för henne och mig varje dag. Känns heller inte som att den kommer vara lika god utan henne.

Jag hittade en bild på mig och Fisi som jag är nästan helt 100 på att min svåger tagit på oss.

Poda Island december 2007


Denna bild på oss två är lite av en symbol för hur jag känner när jag tänker på Thailand. Två så glada flickor med ett par Singha innanför bikinin. Puss på dig Fisi!

Om ett par timmar är det 115 dagar tills jag och min Johan flyger till Krabi, och SATAN vad skönt det ska bli!


Nu ska jag göra lite nyttelinytta och jobba.

Tjingeling!

5 comments:

Anonymous said...

Blir ju tårögd... =O) Visst är det Andreas som tagit den. Vet inte vad jag ska säga.., vill ju följa med även denna gång.

Vilken platt mage jag hade.., jämfört med nu. =O)

Sanna said...

Haha!! Nu är du ju en pytte som ska rymmas i din mage. Jag längtar tills nästa gång vi åker!!!

Johan a.k.a Kendo said...

Helt klart något som kommer saknas. Vem ska nu smutta på en jäger hela resan och vem ska fråga "do you take card?"?

=)

Men jag tror vi kommer njuta lite av våra singhas iaf!

Andreas said...

Handla marinblått linne med röda detaljer till mig. Och Jonnie-dojjor!
Vi får sikta på 2010, eller 2011 istället.
(2010= Med pytte, 2011= Pytte hos mor/far-föräldrar

Anonymous said...

Hahhaha lite fel det var faktiskt ngt i stil med "can you take a card on us"... Jag vill nog ha med pytte oavsett när vi åker. POSS