Tuesday, November 11, 2008

Jag varit sjuk i över 2 veckor!!!!

Jag har blivit bästa vän med mitt nässpray, Mentol så klart! Jag har fått en nya bäsis som heter Kåvepenin. Min nya vän har lovat att jag ska känna mig bättre snart. Hon kom in i mitt liv igår och det känns som ett litet ljus långt bort i tunneln tändes!

Jag var hos doktorn igår och farbrorn konstaterade efter jag gapat stort och duktigt att jag har en jävel-infektion i halsen och luftrören. V I L A sa farbrorn till mig. Nu sitter jag hemma och har skittråkigt! Min nya bästa vän Kåvepenin sa till mig att: S du är inte ensam, vi går igenom detta tillsammans. Då kändes det lite bättre.

Nu ska jag googla rätt på världens bästa stuga i Funäsdalen eller i Sälen så vi kan åka till i sommar! Jippiiiiiiiiiiiiiii!

På återseende...

2 comments:

Martin said...

Krya på dig!
Se till att hitta nån bra stuga med toaletter som inte läcker :)

Andreas said...

krya på da!