Thursday, November 13, 2008

Jag finner inga ord..

Vad det någon mer än jag som såg Insider igår?

Jag kunde inte se hela programmet för jag blir så äcklad och arg. Arg är ett milt uttryck i sammanhanget, jag finner inga ord för er idioter som ger er på oskyldiga djur!
Fy fan för er!

Hur kan det inte finnas en lag som säger att det är olagligt att ha sex med djur??!! Hur kan detta inte vara straffbart?

Jag kan bara lova, att hade någon gett sig på någon av mina hundar eller min Esteban hade jag gjort mig olycklig på denna människa!

Nu måste jag tänka på något annat en stund för ilskan mot er äter upp mig inifrån!

2 comments:

Johan a.k.a Kendo said...

Tur att vi hade Fesbjörn inom gångavstånd. Ingen björn/bjärv muckar med toalett-Fesbjörn!

Johan a.k.a Kendo said...

Oj, det blev fel. Skulle kommentera ditt björninlägg. Fesbjörn i Funäsdalen har, vad jag vet, ingenting med tidelag att göra.