Sunday, November 16, 2008

Goda vänners lag

Idag vaknade jag innan klockan slog 11. Så skönt att få sova ut, det händer ju inte allt för ofta!

I fredags träffade jag Fisi och Erky för ett glas rött, alkoholfri öl och cherry coke. Mycket trevlig och mysigt! Mycket prat, som bara vi kan och en del skvaller, som bara vi kan :o)

En sak som jag lärt mig är: "kasta in sten i glas hus". Man kan inte gå på andra människor om konfrontation när man själv inte vågar! Fega, dåliga människor som inte har någon moral är det värsta jag vet! Kanske dags att se till det man har, gräset är inte alltid grönare på andra sidan.

Nog om det, tack tjejer för en mycket trevlig kväll!

Igår, lördag var jag och bästaste Evelina ute och red. Evelinas stiliga pappa följde också med oss ut på en skogstur. Mulle är den bästa hästen i hela världen, jag sitter som en smäck på hans rygg! :o) Baksidan när man rider så sällan är den underbara, helvetes träningsvärken. Igår blev det inte en så lång skogstur och tur är väl det. Värken som jag har idag räcker gott och väl!

Idag, tja jag vet inte än. Kärleken är i väg och fotar. Jag myser med djuren i soffan. Dollar och Esteban har precis kört någon slags wrestling-match i soffan. Läget verkar under kontroll nu.

Nu, dags för en dusch!

Laters!

No comments: