Friday, October 29, 2010

Det är ju inte skrivet i sten


(Sängen ska vara vit, fanns ingen bra bild)


Jag låg och funderade lite igår när jag inte kunde sova på vad vi ska köpa till "fetmagen" när h*n kommer. När ska man köpa sakerna? Man vill ju inte handla "för tidigt" och jag vill ju vara med och handla, vilket innebär att man måste tajma in det innan KIA:N styr mot BB.

Vi har bestämt vagn.
Vi har bestämt säng.
Vi har bestämt skötbord.

Vad behöver man mer? Känns som att vi missat något?!

Här kommer ett litet smakprov på vad som kommer stå hemma hos oss om ett par månader.





1 comment:

Martin said...

Det kosmetiska kanske? Sånt som man kan köpa nån grejj av "före" och sedan fylla på med "efter".

Exempelvis, den där speldosan som spelar vaggvisor i någon minut när man drar i snöret?

Det där gosedjuret som passar perfekt i hörnet.

Nappar och vällingflaskor.

För att inte själv ha barn är jag ganska stolt över allt jag kommit på. :)