Wednesday, October 20, 2010

Vad hände med min säkerhetslina?

Jag har aldrig haft några problem med att komma upp på morgonen. Visst, det är inte det bästa jag vet när klockan ringer, men jag försover mig sällan. Detta gills inte längre tydligen.

Min säkerhetslina (Johan) stängde av sitt larm när han bestämde sig för att vara hemma idag. Stackarn har migrän. Vad händer? Jo, jag har stängt av mina, observera mina larm utan att veta om det. Klockan sju vaknar jag av att det börjar ljusna ute. Hoppsan! Ingen mening med att stressa. Det gillar inte bebis.

Klockan 09:00 sharp var jag på jobbet! Det ni, inte så dåligt. Jag skulle börjar vid 08:00, men med tanke på att jag har 2 hundar som gärna vill ta en liten tur på morgonkulan så klappar jag mig själv på axeln och säger ”bra jobbat Sanna”.

No comments: