Thursday, October 14, 2010

Gravid?!

Ge mig ledigt någon! Ge mig en resa till fjärranland ty jag är så trött!

Inte nog med att jag inte kan klämma mig i mina gamla kläder. Inte nog med att jag mått illa i ca 4 månader. Inte nog med att jag inte får fredagsmysa med vin. Inte nog med att jag har foglossning och ischias så har jag fått HALSBRÄNNA!

"Man" ska inte klaga det är ju trots detta ett underverk jag går omkring och bär på. Men alla dagar är inte lika tipp topp! Det är det bitterljuva verkligenheten.


Är det okej att vara en gnällspik ibland?

1 comment:

Cissi said...

GUD JA! Man får gnälla hur mycket man vill. Jag hade det oförskämt lätt när jag var gravid men jag tycker inte att det är konstigt att man klagar om man mår dåligt... underverket till trots :)

Du får tugga sånna där äckliga tabletter för halsbrännan.