Thursday, August 30, 2007

Can you belive it?



Jag är sjuk... jag har legat med huvudet i toastolen... Inte särskillt poppigt!! Jag sov ut i morse eftersom all min kraft gick till att "känna mig som om jag vore 5" igen, och helt ärligt ville nästan att mamma skulle sitta och hålla mig i handen!.... men säg inte det till någon! =)

Jag vaknade till och kollade på min telefon.... 2 sms!! Woohoooo det kanske är någon som märkt att jag inte är på jobbet! Ena sms:et var från min underbara sambo, och helt ärligt var jag tvungen att gnugga ögonen 2 gånger innan det jag läste verkligen sjönk in! Så här stod det:
"Nu ska det finnas riktigt Cherry Coke på Södercentrum =)"

HAALLLLLLLLLLLÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ.....!!!!!!!!!

Jag som inte är så pigg kan ju verkligen behöva lite Cherry Coke... tänkte jag lugnt för mig själv, men egentligen ville jag bara hoppa upp ur säger slänga på mig kläder, glömma att koppla Dollar och flyga ut till bilen!

Nu sitter jag är hemma med mitt nya inköp! Jag har redan fått ner 1 burk... är dock inne på min andra =) Livet känns helt klart lite bättre nu.... även om jag tog utav min budget som absolut inte borde ha gått till Cherry Coke så är det sååååååååå värt det!

1 comment:

Johan a.k.a Kendo said...

Du är värd all Cherry Coke i världen! =)