Friday, August 10, 2007

Sjuk och ynklig

I går när jag satt och arbetade som hårdast började jag känna mig trött och hängig... det började värka i halsen och sedan upp i örat.... tillslut kunde jag inte ha mitt headset på mig.... GUD vad synd det var om mig ska ni veta!!

Jag säger bara JĤ%& SKIT VISDOMSTAND!!!!! Varför får man dom tänderna? Vad ska dom vara bra för? Det är bara en massa besvär... Det gör verkligen CPONT när dom ska växa ut... vilket kan pågå (i mitt fall) i flera år!!!!!! När man väl fått fram tanden och man "vuxet" nog går till tandläkaren för sin koll (typ var 5:e år) så måste man endå DRA UT DOM!!!!! Summan av kardemumman är att det gör verkligen skitont och så bli man fattig på kuppen! Fy fan!


Sånt är livet och det är bara att bita i det sura äpplet! Inte hjälper det att min mamma dessutom är tandsköterska, då kan man ju tro att man ska få någon slags tandläkarrabatt... ICKE!

No comments: