Sunday, August 12, 2007

Fest för hela slanten!


Idag är man en gnutta trött och sliten...

Igår gick våra grannar Tuben och Hannas inflyttningsfest av stapeln! wwwoohoooo vilket partaj det blev! Mycket nytt folk och kanske en sipp rödvin för mycket, PRECIS som det ska vara när man tar på sig sina "gå bort skor".

Framåt småtimmarna nalkas det utgång och hela ligan gick mot Vallen.... Jag måste MOTVILLIGT erskänna att jag har nog passerat ålderstrecket när det gäller gamla hederliga Vallen. Äldst på stället (typ) och inte en enda bartänder som ville, eller såg Buttens och mitt försök till att beställa varsin Shoot.... Efter antal försök vid dom olika barena så sket vi i det.. helt enkelt... (Idag när jag vaknade kände jag rent spontant att TUR var väl det!) Inte en enda drink handlades igår, utan i stället blev det en massvis med dans! Givetvis blev det vicking på vägen hem =) Det bästa av allt när man är ute på "lokal" är maten på hemvägen!!! Kebab!!!! Mumma!Tack för sällskapet Martin, jag tror det var länge sedan jag skrattade så mycket som jag gjorde igår!

Konstigt nog... Jag tog ut 200 kr innan vi gick ut igår, och idag när jag kollar min spargris så har jag 40 kr MER med mig hem än vad jag tog ut!!!!! Ha ha... det lönar sig att gå på Lokal!!!!


Om 111 dagar åker vi till Thailand!!! SWEET!

Bus och kran!

2 comments:

Martin said...

Tack själv för sällskapet. Jag hade minst lika roligt som dig :) Vi hade ju stundtals väldigt seriösa diskussioner har jag för mig :)

Johan a.k.a Kendo said...

Spirt is da shit!

(nu är det bara 107 dagar kvar)