Tuesday, August 28, 2007

Ett litet inlägg om PENGAR!!!

Varför är det alltid ett jobbigt ämne att prata om?? Oavsett vem man pratar med?


Jag hatar att inte ha några pengar kvar precis när jag fått lön… Det känns som om man faktiskt är lite sämre än alla andra!

Pengar är ett nödvändigt måste och jag säger till er alla som så fint PÅSTÅR att pengar inte gör en lycklig! BULLSHIT! Jag har varit sketaglad om jag hade haft mycket pengar och kunnat köpa massa fina saker till min älskling och till alla mina vänner! Så det så!


Nu är det bara 30 dagar kvar tills nästa lön…. Wwoohoooo… eller nått!
Snart slutar jag för dagen och då ska jag gå hem och gråta över att jag är pank! =((



Något upplyftande är att det ENDAST är 95 dagar kvar tills vi åker till….THAILAND! =))

1 comment:

Johan a.k.a Kendo said...

Vem behöver pengar när vatten och kärlek är gratis?
=)