Wednesday, November 28, 2007

2 dagar kvar!!!!

Nu är nästan allt packat... iaf allt i klädväg. Det har långsamt insett att det kommer bli minst lika mycket som ska flygas över jordklotet denna gång som sist! Men men... jag drar min egen väska, vilket innebär att jag tar han om min egen skit!


Det är andra gången som jag missar den svenska advent och Lucia, dock byter jag gladeligen ut det mot svajande palmer och kokosolja! =)




(bilden är googlad)


2 arbetsdagar kvar sedan är det S E M E S T E R!!!!!!!!!

2 comments:

Andreas said...

Så sweet!! Advent är NADA i jämförelse!! Har oxå packat det mesta nu. Skönt! Sarong och liggunderlag från förra resan! Nya simfötter, mycket solskydd, linnen, knickers, badbrallor, tofflor, sandaler, osv osv....

Johan a.k.a Kendo said...

Jag funderar på att packa ner ett par jeans och en hoodie, det kanske blir kallt på kvällarna...MÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ!

=)