Friday, November 23, 2007

Förkyld...

Fy fasen vad det är trist att vara förkyld! Jag har haft superont i mina bihålor i över en vecka, nu ÄNTLIGEN börjar det släppa och istället för man snällt vara glad över att behöva snyta sig 1 gång var 5:e minut!

Johan ligger hemma och är genomförkyld... det är 7 dagar kvar tills vi åker!!!!!!!!!!! HUR SKA DETTA GÅ??!!!

Det bästa uppfinningen någonsin måste tamigfan vara nässpray, menthol ska det vara dessutom!



Prima grejer!!








I kväll nalkas det teamfest för hela slanten, ska bli galet och roligt.

I morgon blir det julbort på Källaren Kronan med mamma & Johnny, syster & Dennis & Månne, jag & min bejbe. Vansinnigt gott ska det bli!

Tänkte att jag skulle smälla upp mitt adventspynt i morgon med eller kanske på söndag... har inte bestämt mig än. Verken jag eller Johan är så "pyntiga" av oss, men lite måste man ju ha!

Det som återstår resten av nästa vecka är att PACKA!!! =) Typ kolla att man har biljetter, pass och sådant... och att hålla koll på att min sambo är med!


Snart är vi där vänner.... se, ta in och N J U T!!!!


7 dagar kvar...

6 comments:

Simon said...

var är palmer och sand när det finns julgranar och snö. Nej jag är inte alls avundsjuk.

Simon said...
This comment has been removed by the author.
Johan a.k.a Kendo said...

Ska bli sååå skönt!

Den enda gången man fryser är när man går ut duschen och man ställt AC:n för kallt. Då kliver man ut på balkongen och blir behagligt supervarm igen! =) VAAAAM!

Erika said...

Gott mos!
Jag ska börja packa i morgon..=) Håll käften Calle, du har inget med det att göra. Stå här och lägga dig i....

Martin said...

Kanske packa med en och annan otrivin menthol i bagaget? Inte för mycket dock, så tullen i thailand tror det är knark.

Krya på Er! :)

Andreas said...

Sweet as hell! Nu hoppas vi bara att alla är friska när vi åker!!

Ska nog packa lite mer idag!!!