Tuesday, November 13, 2007

Snygg, snyggare... SNYGGAST!

Jo... vi har haft lite dispyter på jobbet idag...
Simon säger att jag har fulare rumpa än Jessica Biel!!! HUR TÄNKER HAN DÅ?!?!?!?!


Skämt och sido... Givetvis är jag inte DUM utan förstår att jag inte är i närheten av hennes skönhet!


Kollar man på denna bild av henne så tänker jag.... "mmmmaaahhh, kanske INTE såååå snygg"


Kollar man på den HÄR puddingen så tänker jag "Shit vilket babe"!!! Haha...


Så snygg, snyggare och SNYGGAST!!!!

5 comments:

Erika said...

Jag gillade faktiskt inte hennes rumpa men darling....du får ju lägga in en bild där vi ser din..;)

Sanna said...

Hihihi!!! Det kan bli ditt uppdrag i Thailand, att fånga den på bild! =)

Johan a.k.a Kendo said...

Det ska bli MITT uppdrag i Thailand!

Martin said...

Jag tycker att hennes (Jessicas) rumpa ser konstig ut? Som en klubba av något slag?

Simon said...

jag måste faktiskt dementera :-) Det är en hårfin skillnad men dock en skillnad...i alla fall tycker jag det. Det jag hävdade var att Biel har en snyggare rumpa än sanna...inte att sannas var fulare.

Och bilden som sanna visat håller jag med om att den inte är den bästa. Men alla kan ha en dålig dag eller hur