Friday, November 9, 2007

Äntligen!


Äntligen har den kommit!!!! Nu har vi hela 21 dagar att bestämma oss för VAD vi ska beställa...

S W E E T!!!!!!

Ikväll bär det av mot Saltvik (O-hamn) för att gratta pappa i förskott, både för farsdag och födelsedag Om jag inte nämnt det tidigare kommer han att vara i Thailand samtidigt som vi, det ska verkligen bli sjuktkul!! Han ska packa en rygga och sticka själv, det tycker jag fanimig är bra, och faktiskt ganska tufft. Han är lite orolig dock att det bara är 20 åringar som backpackar... haha...

Pappas resetur ser ut så här:
London
Hongkong
Krabi
Khao Lak
Bangkok


Härligt härligt!

Jag får inte glömma att ta med mig mitt fina rosa cyklop hem från pappa! =) Jag har även matchande simfötter, har inte bestämt mig om jag ska ha med mig dom. Johan har kvällen på sig att övertala mig om hur mycket bättre det är om man snorklar med simfötter!

(bild på mitt snorkelset kommer)

No comments: