Saturday, November 10, 2007

Tjatigt men roligt!!

Om 20 dagar startar vår UNDERBARA resa! Jag tror att vi alla i resesällskapet behöver komma bort och få vara lediga.



Jag och min bejbe, svåger och Fisi hade kort semester i somras för att kunna ta ledigt nu... så jag tycker att vi är välförtjänta av långledigt!

Efter att ha proppat munnen full med smörgåstårta så öppnade pappa sina paket igår. Han blev supernöjd över sina böcker om Hongkong och Thailand, jag räknar med att han ska kunna föra en dialog på Thai när vi träffar honom där nere! =)


Nu ska ni få se våra hotell!


Vecka 1 spenderas i Khao Lak och då ska vi bo på Khao Lak Seawiew och hotellet ser ut så här


(Bild googlad)

Vecka 2 spenderas i Krabi (Ao Nang) och vårt hotell där heter Vogue Resort & Spa Ao Nang och det ser ut så här




(Bild googlad)

Fint va?? Ska bli roligt att få lägga upp sina egna bilder!!

3 comments:

Johan a.k.a Kendo said...

Nu är vi snart där, på riktigt!

Andreas said...

WOHoooooo!! Det ska bli konstigt! Fasligt konstigt och roligt!! =)
Nu är det bara två måndagar kvar i Sverige innan avfärd!
Jag länkade faktiskt till din blogg i ett inlägg idag!

Sanna said...

Fy fasen va det ska bli skönt! Jag behöver semester och en massa Singha!!!