Thursday, November 1, 2007

Om EXAKT 1 månad vid denna tid...

....då sitter jag på tåget på väg mot Arlanda och ett stenkast från Thailand! Det betyder även att jag är ett stenkast närmre detta!!!!!!











Jag kommer även att dricka en hel del...







En sak som är SWEET är att vi har bokat första KLASS på flyget! Det ser jag MYCKET fram emot... större stolar och fri dryck! Det är inte fy skam det!

Igår blev det klart att pappa kommer åka i samma veva som vi =) Det ska bli sjuktkul att träffa honom på andra sidan planeten.

SATAN I GATAN VAD JAG LÄNGTAR!!!!

Alltså, 30 dagar kvar!

3 comments:

Johan a.k.a Kendo said...

Sweet lord-ah!

Nu börjar det verkligen bli dags att lägga fram kläder på sängen! =)

Sanna said...

Japp!! =) Shoppa solskydd...

Martin said...

Första klass?? "Nej då, jag är inte avundsjuk..." Riktigt coolt! :)