Wednesday, November 7, 2007

24 dagar kvar.... enligt "Backpacking"...

Nu börjar det verkligen dra ihop sig!!!! Ikväll ska jag sätta mig och skriva en lista på vad som måste införskaffas till resan.


Man behöver massa Treo, magtabletter och andra piller!
Man behöver solskydd, iallafall 1 flaska så att man kan kasta sig i solen det första man gör.

Man behöver korsordstidningar!!!

Man behöver en hel del rakhyvlar så man inte ser ut som en grottmänniska.


Snart är det även dags att skriva "packa-lista". Det pirrar i magen när jag tänker på det!!

En härlig återblick från Februari/Mars i år...






4 comments:

Johan a.k.a Kendo said...

Sweet lord-ah, så gutt det kommer bli!

Sanna said...

Fijn fijna bilder på dig va bejbe?? =)

Johan a.k.a Kendo said...

Eeeh, näe! Jag ser ut som en semi-strandad säl!

Martin said...

Jag tycker ni ser glada ut allihopa :)