Sunday, January 27, 2008

5 dagar...

Gårdagen gick som på räls! Självklart var jag bra sugen på att cigga mig, men ICKE! Jag stod emot!

Jag kan poientera att jag drack en halv flaska vin och ett par öl, det hade verkligen varit såååå lätt att fjutta på en cigg. Jag stack ut näsan när Johan, Fisi, svåger och svärfar var ute och rökte. Jag bad Andreas blåsa rök i ansiktet på mig. Det var inte så lyckat eftersom suget ökade. Svärfar kom på den briljanta idén att jag skulle lukta i askkoppen. Kan säga att jag var inte särskilt röksugen efter det....

Nu har det gått fem dagar, och idag är jag inte särskilt sugen! =))

6 comments:

Cissi said...

BRA GUMMAN!!! puss

Sanna said...

Tack!!!! =)) Du och jag är duktiga! Puss puss

Johan a.k.a Kendo said...

Du är min stora idol! Vem vet, snart är jag kanske redo att göra dig sällskap. =)

Älskar dig!

Cissi said...

Ja det är vi verkligen :) jag skulle aldrig börja igen, dels för hälsan, men det som känns mest annars är att man får sjukt mycket bättre ekonomi!

Sanna said...

Skulle jag ta ett bloss nu skulle jag förmodligen må jävligt illa, och det vill jag inte! =)

Martin said...

Nu vet du, du ska alltid ha med dig en askkopp överallt. Så fort suget sätter in så sliter du fram den och sniffar för att sedan bli helt avtänd!? You go girl!