Thursday, January 3, 2008

När kommer den?!?!

Vi har gjort att!!! Äntligen ska jag slippa berg av DISK! Jag håller tummarna för att den kommer idag! Titt så fin "an" e!


Några andra saker som står på min inköpslista är följande:

Sony Ericsson W890i ett måste när den släpps!






Och denna urfina väckarklocka, Philips Wake-up Light!! Ett måste!
Jag har precis köpt en ny, men skiten ringer bara 4 ggr sedan stängs alarmet av. Den snoozar bara med 4 minuters intervaller... VEM vaknar då???? Nej, denna ska jag spara ihop till

2 comments:

Anonymous said...

Wakeuplight är överkurs! Om man inte är pryl-meister såklart!
Grattis till den nya köksmaskinen. Underbart när man lagat mycket mat, varit många som ätit eller haft kalas hemma och är bakis!

Martin said...

Jag börjar uppifrån och ner..
Diskmaskin, bästa inköpet jag nånsin gjort tror jag!
W890, ganska schysst telefon tycker jag efter att ha provat den lite!
Wake-Up Light, den funkar för mig men det är nog högst individuellt. Jag kan bara varmt rekommendera den! :)