Tuesday, January 22, 2008

Tänk om...

du fick bestämma vilket djur som helst som skulle vara just ditt husdjur. Vilket som helst... det skulle vara tamt. Vad skulle du då välja?

Jag och Johan dividerade om detta i förrgår och efter lite funderande har jag äntligen bestämt mig! En Flinga skulle jag ha! När jag ser bilder på henne så känner jag verkligen ett behov av att skaffa mig en sådan här liten goding! Om man skulle få ha det precis som man vill då hade hon alltid varit så här liten!

FY FAN VAD SÖT!!!


(Bilden är lånad)

Ps. Johan valde en Tiger

3 comments:

Johan a.k.a Kendo said...

Isbjörnar är jättefina, men ser inte... eeeh... Flinga lite mongo ut?

Evelinas blogg said...

Johan, för fasen! Hon är ju världens sötaste ju!!!

Andreas said...

Om man korsar en polaar-bäääär med en degus blir det ett perfa djur!!