Thursday, January 10, 2008

Bajs vilken tråkig årstid!

Åh vad jag vill boka en nya LÅÅÅÅÅÅÅNGRESA! Det känns inte som om vi har varit iväg. Det jag får roa mig med är att snällt bläddra i Vings nya katalog för Vintern 08/09 och drömma mig bort.... *snyft* Undra när nästa äventyr kommer gå av stapeln?

Vad jag helst vill ha:
En resa till Vietnam
En resa till Thailand
En resa till Mexico
En resa till Kambodja
En resa till Thailand
En resa till Thailand
En ny soffa och soffbord
En sänggavel (Malm)
Ett hus
Sony Ericsson W890i
Det är väl inte för mycket begärt?!!

Här önskar jag att var nu....


(Bilderna är tagna från Ving)

3 comments:

Anonymous said...

VietnamN heter det väl? Och vad är det för fel på venezuela? =)

Sanna said...

Venezuela? Varför det? =)

Johan a.k.a Kendo said...

Jag ska bara åka tillbaka till ikeabankomaten. Bokar du resan (resorna)under tinde?
=)