Saturday, January 26, 2008

Fortsättning följer...


Snart har det gått 4 dygn sedan jag tog mitt sista bloss....

Ikväll ska vi till svärfar och äta, kanske bli ett eller två glas med. Det ska bli spännande... och säkert skitjobbigt! Kanske kommer ta en cigg, kanske inte... det är ju trots allt "fest" vilket innebär att jag kommer tillåta mig själv att röka. Fortsättning följer....

Och... NEJ jag är in gravid...!!! Det är såååå många som får det där "bebis-flinet" när jag säger jag slutat röka. Min plastic-pappa var uppe hos mig och tog en kaffe idag, det första han frågade var: Är du GRAVID??? Inte änns LITE gravid??


Ehhh!!!! HUR kan man vara lite gravid? Måste man vara gravid för att sluta röka?

Som skrivet... fortsättning följer!

4 comments:

Cissi said...

Hej gumman. Ooo please läs boken, jag kan liksom inte förklara vad det står, men det står om hur nikotin-begäret fungerar bl.a.
Att feströka så här tidigt är att leka med elden:/
Även om du röker idag, så läs boken. Annars köper jag den till dig och läser in den skrikandes genom brevinkastet :) puss

Cissi said...

Appropå att folk undrar om man är gravid... du kan ju tänka dig när jag skulle på morfars frus 70-års kalas i en klänning som är "loose-fit" under brösten (gravid-klänning på dinosaurie-tiden) och dessutom hade slutat röka.
Alla trodde att jag var på tjocken! Inte roligt :( puss

Andreas said...

Man måste ju få fråga!!! =)
Du var jätteduktig igår! Inte en cigg! Bra! Funderar på att läsa den där boken Cissi pratar om...
GUNNAR!!!!

Erika said...

Jag är så stolt över dig gumman. Du kommer att fixa det..=)